Två dagar kvar

Nu är det bara två dagar kvar till studenten. Det är jättesvårt att tro, ännu svårare när tiden gått så jävla fort. Det känns som igår då jag började på Waldorf och var skitnervös, och nu har det gått tre år och det är så sjukt mycket som har hänt och man har förändrats så mycket under tiden som gått. :)
 
Den senaste veckan har jag varit ledig från skolan, eftersom jag var klar med skolan då vi började repetera inför teatern. Därför har det varit en jävligt härlig och lugn vecka jag haft. :)
I fredags var jag och resten av klassen på Kyrkudden och grillade. Det var jättemysigt. :) Igår var jag på bio med Josefin och vi såg Godzilla. Idag for jag till Umedalen och träffade Elin, Frida och Johanna från klassen. Vi övade lite brännboll inför imorgon då det är brännbollsturneringen. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0