Sammanfattning av 2013 del 2

Som jag lovade skulle jag göra en fortsättning på hur mitt 2013 har varit. :p
 
1 Augusti:
Var ute med Carro och Hanna. :)
 
5 Augusti:
Fyllde hela 18 år och allt var guld. :D
 
6 Augusti:
Stranden med Josefin.
 
7 Augusti:
Var på Nolia med Josefin och Mjaui åkte hem igen.
 
 
 
10 Augusti:
Hade härlig kväll med de allra bästa.
 
16 Augusti:
Fest på Bölesholmarna. :p
 
 
 
26 - 28 Augusti:
Skolan började igen och redan andra veckan for min klass till Vindeln med 11:orna. 
 
 
 
31 Augusti:
Stan med Josefin.
 
7 September:
Var ute med Carro.
 
8 September:
Var med Carro hela dagen.
 
10 September:
Hittade det nya modet. :p
 
13 September:
Var med Carro och Hanna.
 
18 September:
Jag och Annika hade håltimme så vi drog och fikade på ett café.
 
20 September:
Färgade håret för första gången.
 
22 September:
Stan med Josefin.
 
27 September:
Mina föräldrar for iväg på en 2 veckors semester i Turkiet så jag var ensam hemma. Det firades med vänner och festande. :p
 
28 September:
Hade hemmafest med Carro, Hanna, Evve och hennes kompisar. :p
 
 
1 Oktober:
Vi körde drakleken på friluftsdagen.
 
 
4 Oktober:
Min klass höll i ett disco för alla elever som går i 3-6an på våran skola och 2 andra.
 
9 - 10 Oktober:
Vi fick nya ipads i skolan.
 
11 Oktober:
Var med Carro och Hanna och mina föräldrar kom hem.
 
12 Oktober:
Var med Carro och Hanna.
 
 
17 Oktober:
Jag och de andra esterna i min klass höll på med konsthantverk i en vecka då vi gjorde masker.
 
19 Oktober:
Under dagen fotades jag och familjen på Sandros och på kvällen var jag hos Molly för första gången. Hennes mössa är swag, okey? :p
 
25 Oktober:
Hela veckan repeterade jag och resten av klassen våra årsredovisningar. Redovisningen var på fredagen och det firades sedan med middag på Mix och en kväll hos Carro.
 
 
 
27 Oktober:
Var på en halloweenfest på Västra ersboda med kompisar.
 
 
 
 
29 - 30 Oktober:
Sovde över hos Josefin.
 
1 - 2 November:
Medan Tobias och Carina flyttade bodde deras katt hos oss några dagar. Den 1 var jag med Carro och den 2 var jag med Sandra. :)
 
 
11 November:
Inflyttningsfest hos Tobias och Carina.
 
19 November:
Stan med Annika efter skolan.
 
22 - 23 November:
22 var jag med Carro och den 23 var jag med Molly.
 
30 November:
Under dagen var det julbasar på skolan och på kvällen var jag med Carro.
 
 
7 December:
Köpte julklappar med Carro.
 
13 December:
Lucia.
 
 
16 December:
Det var temadag på skolan och jag, Annika och Elin vann pepparkakshus tävlingen. :D
 
19 December:
Julavslutning på dragonskolan.
 
20 December:
Fick ett halsband av Lovisa och såg Catching Fire för andra gången på bio tsm med Carro och Johanna. Så värt det ;)
 
 
 
21 December:
Åt julbuffé på resturang med familjen.
 
24 - 25 December:
Julafton firades i Skelleftehamn. Dagen efter var det släktträff i Bureå.
 
 
 
27 December:
Var på stan med Carro och Hanna. Vi såg Elin och Kevin från idol sen gick runt på affärer.
 
29 December:
Var på strömpilen med Evve under dagen och var med Carro under kvällen.
 
 
30 December:
Stan med Carro.
 
 
31 December:
Nyår firades stort med partyhatt och alkohol. :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0