Umefolk

Den senaste veckan har gått fasanfullt fort. Känns som allt gick på en dag eller nåt. :p
 
På tisdag och torsdag- kvällen var jag på Midgård och repade inför umefolk med elever från Waldorf, Midgård och några andra skolor.
I fredags hade vi prov i engelska. Det var jättesvårt, men hoppas ändå på det bästa. :p 
Igår vaknade jag 8 på morgonen, åt frukost och tog sen bussen ner till Folkets Hus runt 9. Vi repade hela morgonen, sen var det lunch så jag och Molly åt Subway mat på torget. :p På eftermiddagen var det föreställning. Det var gymnasiekören från min skola och musikklasser från några andra skolor som körde låtar tillsammans. :) På kvällen var jag med Josefin och såg mello, lyssna på musik och snacka massa skit. :p
 
Idag ska jag till Tomtebo och hälsa på min bror samt låna hans gitarr så jag kan öva på en uppgift vi har på musiken då vi ska göra ett egen grej. Jag, Annika och Johanna från min klass ska köra Demons av Imagine Dragons och jag ska spela bas. Det blir nog bra tror jag. ;)
 
Från igår då jag var på stan med Molly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0