Ensam hemma

Den här veckan har gått väldigt fort. Känns som att dagarna bara svept förbi haha.

Igår fyllde min bror 22 år så vi for över och firade han. Det bjöds på kakor och smörgåstårta. Mums!

Idag åt vi risgrynsgröt på skolan. Älskar det! Ikväll for även mina föräldrar iväg till Turkiet 2 veckor med min fasters och två vänner till dom. Hade gärna hängt med men det hade inneburit att jag missat fett mycket i skolan vilket inte är så jävla kul då man går sista året. :/ Menmen, i maj åker ju jag och klassen till härliga Barcelona så ska väl inte klaga för mycket i guess. xd

Bild jag tog idag när vi åt lunch + några bilder från 11ornas utställning:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0