En sen uppdatering

Mycket har hänt de senaste dagarna. I måndags och tisdag var jag sjuk. Onsdag var jag något tillbaka på fötterna igen och drog till skolan. Vi håller även nu på att repa på teaterpjäsen vi kommer spela upp i maj nästa år. Jag fick dock ingen större roll så för min del känns det chill. c: 
 
Vi har nu fått egna iPads i skolan :D De är även ganska små så man kan ta med de hem osv. och de är mycket bättre än skoldatorerna haha. Det äger :p
 
Imorrn kommer mina föräldrar hem från Turkiet. Det har känns skönt att få ha huset för sig själv de senaste 2 veckorna. :)
 
Bilder från veckan:
 
min iPad :)
 
prövade på röd hårspray hah


 
Annika också :p

Unni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0