Det ser ljust ut

Idag snöade det. Det var härligt. Fast ändå inte. Vet inte hur jag ska beskriva, men det känns ändå skönt för det ser ljusare ut på dagarna, men ändå dåligt för det börjar närma sig vinter. :/ 
 
Den här veckan har vi esteter hållit på med konsthantverk. Vi har då gjort masker som varit askul. Jag valde att göra min mask till en katt ;) 
 
Nu har fjärde säsongen av The Walking Dead, tredje säsongen av American Horror Story och nionde säsongen av Supernatural börjat. Det ser ljust ut ;)
 
I helgen kommer det nog bli kompisar, äventyr och så vidare. Vet dock ej vad som väntas imorrn, men på lördag kommer jag vara med Molly i alla fall, och på söndag kommer jag och familia besöka farmor. :D
 
Nu ska jag sluta babbla och istället fotobomba. Enjoy!
 
JAAA
 
min mask lol
 
en grej jag gjorde på instaframe :) Love you <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0