Eurytmi och halstabletter

Rubriken sammanfattar ganska bra hur de senaste dagarna har varit. Har haft svinont i halsen ända sen helgen till idag och har därför hostat hela tiden, knarkat halstabletter och tror jag till och med spydde en gång. Men aja, nu börjar det bli bättre i alla fall. :)

Från måndag till idag hade vi eurytmi som vi ska köra på skolavslutningen som förra året. Jag var dock inte med i måndag och tisdag för hade som sagt hostproblem. Det var i alla fall bra jag var med idag då vi fick dräkterna. Vi fick även hamburgare till lunch idag, score :p

Imorrn ska jag och Jossan fara på stan. Jag ska leta efter nåt jag kan ha på skolavslutningen. Känner nästan panik för jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. xd

Nu blir det melon och tv-serier, ha det bra amigos. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0