Stockholm och Gävle

De senaste dagarna har spenderats i Stockholm och Gävle, därav den dåliga uppdateringen. 
 
På onsdagsmorgonen kl 5 for jag, min syrra och föräldrarna till Stockholm som sagt. Dagen efter for vi till Vasa muséet och såg Vasaskeppet, åt mat och tog massa bilder på det helt jättestora skeppet. xd
I fredags mötte vi upp en kusin till mamma, sen åt vi lunch på rosendals trädgård. Vi vandrade sen till Gröna Lund och var där ett tag. Vi tog sen djurgårdsfärjan tillbaka. :3 På kvällen gick vi ut och åt middag på en restaurang.
 
Lördag-till idag har jag och mina föräldrar varit i Gävle. Där har vi bott i en stuga, grillat, varit i Furuviksparken och solat, badat osv. Bara haft det trevligt. :) Vi for hem idag och jag känner mig helt slut.
 
Vasaskeppet
 
bakre delen av skeppet
 
 
 
 
 
Furuviks djurgården
 
Lunchen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0