Morgon bloggning

Vaknade typ nyss och kan inte somna om, så jag tänkte blogga nu. :)

På måndagskväll så for jag till Isak och sov över där. Vi såg filmer, for på donkan och bara chillade. :3 tom kom även över runt halv 4 på morgonen haha. Vi gick och la oss runt halv 6 på morgonen och vaknade nångång efter 10 och var hur döda som helst. Jag kom hem typ halv 11 och tog en 2-timmars tupplur.
På tisdagskvällen var jag med Carro och Hanna. :) vi åt kladdkaka och glass och hade det trevligt på Hannas altan. Marre och Bettan kom även förbi ett tag. Jag och Carro gick hem typ runt halv 12 på kvällen och jag somnade nångång efter 2 tror jag. xd

Idag ska min bror och hans tjej fara utomlands i 2 veckor så de kommer lämna över sin katt till oss idag. Jag längtar till att få se den igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0