Well hello there!

Första gången på vad känns som evigheter sen jag bloggar igen. Helt ärligt tröttnade jag på bloggandet för längesen och har alltid andra saker för mig, haha! Iallafall, jag går nu första året på gymnasiet och trivs bra, nyår var underbart med underbara människor, inte haft så kul på länge! Idag ska vi mysa lite med trerätters, imorgon och på måndag ska jag träffa kompisar och på tisdag, tyvärr, är det dags för skola igen... menmen, inte långt kvar tills höstterminen är klar och jag får mina första betyg från gymnasiet! Skulle bara vara fint att se att det finns hopp att jag ska klara IB de kommande åren ;) Just nu ligger jag och lyssnar på Taylor Swifts nya skiva och bara myser, då jag senare idag kommer ha fullt upp :) jag hoppas att alla ni har det bra, och ja Ragnar bloggar ju fortfarande så ni överlever väl ;) Vi hörs när vi hörs ~

/Knutte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0