Stan med brudarna

Igår for min syster hem till Stockholm igen. Det har varit kul att hon varit här de senaste dagarna, speciellt med tanke på hur långt borta hon bor och så. :) På kvällen for jag hem till Josefin och chillade ett tag. Vi såg bland annat på Insidious 2. :p
 
Idag har jag varit med Carro och Hanna. Vid halv 12 tog vi bussen ner till stan och såg Kevin och Elin från Idol uppträda i glashuset på torget. Vi gick sen till Utopia och käka lite, köpte lite kläder, sen gick vi runt på stan en stund och kolla på andra grejer. Jag köpte också första boken i Hungerspelen-trilogin. :D 
 
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Nyårsafton är om typ 4 dagar och jag har ännu inga riktiga planer, så om någon kul person kan höra av sig och vill hitta på nåt på nyår så skulle det kännas toppen. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chris L

Hej!
Läste du inte har några speciella planer för nyår så kom till Östersund vet ja :)

Mvh: Chris från instagram (teamtruckers)

Svar: Det skulle äga ;)
KnutGustavOchRagnar

2013-12-27 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0