Julavslutning

Den här dagen har varit jobbig, dryg, lite rolig dock men mest bara långtråkig. Nu är den äntligen över dock och jag kan äntligen pusta ut. :p 
 
Nationella Svenska är nu äntligen avklarad. Vi hade talet idag, jag snackade om varför det är bra att barn lär sig läsa när de är små, hur det påverkar deras framtid och konsekvenser på vad som kan hända om barn skulle sluta läsa helt och hållet osv.
Efter det var det seminarium på religion då vi satt helklass och diskuterade en uppsats från universitetet vi har läst de senaste veckorna. Det var jätte intressant och diskussionerna var asroliga. xd
Kl 5 ungefär var det samling på Dragskolans aula för genrep inför avslutningen. Vi sjöng alla låtar från luciatåget och fick även se grundskolans klasser framträda. :)
 
Det togs flera bilder från mina föräldrar medan vi sjöng, men på grund av att alla de bilderna blev helt HerpDerp och cp får ni nöja er med en ego bild jag tog i augusti, nyduschad:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0