Klar med matten suckers!!

Kan nu stolt meddela att jag är klar med matten! :D Fyfan vad skönt. :3 Gjorde allra sista provet idag hihii.
 
Skrev btw förut att jag har bestämt vad jag ska göra för årsarbete(årsarbete är ett projekt man ska göra under ett helt år, sen redovisa det för skolan+nära och kära. Man får göra vad som helst, resa, rita, skriva, slå världsrekord, och ja ni fattar poängen). Jag ska ägna hela året att skriva om tv-serien Supernatural. Ska då skriva hela berättelsen och lägga till vad jag själv tycker om den och hur jag tror det kommer sluta. Började igår med det, och har redan hunnit 7 sidor. Jag är duktig jag. ;)
 
Var btw hemma från skolan i onsdags för jag var förkyld. Men var ändå på skolan igår då jag bara hade 1 enda lektion.
 
Det var väl senaste nytt. Oh, btw! För er som inte sett Supernatural: Jag tycker fan synd om er.
 
 
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0