För jag har tråkigt, live with it

Vad heter du? Elin Kristina Sofie Viklund
Var bor du? Radhus på Ersboda
Trivs du där? Det duger
Brukar du läsa horoskop? Ne
Har du körkort? Så småningom
Äger du några Converseskor? Typ 3 par tror jag
Favoritdjur? Katter i think
Senaste konserten? Thåström på Umeå Open
Festar du mycket? Det händer väl
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? Jadå
Har du varit med i scouterna? Ne
Bläck eller blyerts? Spelar ingen roll
McDonald’s eller Burger King? Burger
Är du allergiskt mot något? Tror inte det
Äger du ett busskort? Skolkort och vanligt
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön och röd
Hur ser du ut idag? Som det vanliga
Nästa mål i ditt liv? Försöka lyckas med det jag vill ;)
Vad såg du senast på tv? Vänner
Hur svarar du i mobilen? Hej/Hallå
Vem ringde du senast? Pappsen
Vad sa den du ringde? Att han kunde hämta mig om 10 min
Antal timmar sömn inatt? Olika. Oftast 7
Vad innehåller din favoritnattmacka? Rostat bröd med smör och ost
Bråkat med ditt husdjur: Faktiskt inte ;)
Är du ensam nu: Ja. Tyck synd om mig för fan.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sånt jag lyssnar på. Tex Hollywood Undead.
Vill du gifta dig: Kanske senare i framtiden.
Vill du ha barn: Jadå
Nämn 5 ord som beskriver din personlighet? Trevlig, lite blyg, skön, hjälpsam, rolig
Nämn 5 ord som beskriver ditt utseende? förjävlig
Vill du förändra ditt utseende? JA
Har du ett jobb? Nope
Nämn 3 favorit-rätter? Hamburgare, nudlar, kött

Hur sover du helst? Skönt
Har du gått på maskerad? Hände väl när man var liten :s
Vilken färg bär du upp som bäst? Eeh..
Vad innebär mode för dig? Sin egna snygga stil -tönt-
Brukar du tröst-shoppa? Har väl hänt
Senaste inköp? I Kanarieöarna
Betyder din familj mycket för dig? Ja förfan
Är du nöjd med ditt liv? Kan inte klaga precis. Har bästa vännerna, går på härligaste skolan i mitt liv, en familj som bryr sig. :)
Hur ser dagens planer ut? Skriva klart det här sen sova.
Vilket humör är du på just nu? Ganska sad för såg just ett ganska tragiskt klipp från Supernatural på Youtube.
Brukar du komma i tid? Bättre än förut. DEN DU
Kan du laga mat? Ja :3
Har du några fobier? Äckliga kryp och creepy människor
Vad drack du senast? Saft
När gjorde du senast något riktigt dumt? Vet inte. Förtränger sånt skit istället för att begrava mig själv.
Vad är dina svagheter? Det skulle du allt vilja veta va?!?!
Saknar du någon just nu? Mjo
Röstade du i det senaste valet? Får inte rösta dumbass
Vad tycker du är motbjudande? Allt som är motbjudande.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har det ganska bra tror jag. Förutom att jag spenderar 5 dagar av mitt liv på en jävla buss så.
Hur många koppar kaffe dricker du vardagligen? Dricker inte det
Vad läser du just nu? Tidningar
Nämn några ord du säger väldigt ofta? Aha, whatever, okej, va, omg, osv.
Är du gravid? Dude, jag är 17. Inte rebellisk.
Har du någonsin hatat en färg och sedan börjat gilla den? Har väl hänt.
Vad är det bästa med sommaren? Man kan bara chilla och ta allt som det kommer.
Vad är det värsta med sommaren? Ibland kan den kännas för lång. Och alla jävla kryp.
Sommar eller vinter? Sommar ofc
Framgång eller lycka? Lycka.
Hemmakväll eller utekväll? Beror på
Hund eller katt? Katt
Sminkad eller osminkad? För det mesta osminkad
Några få nära vänner eller många ytliga bekantskaper? Det är frågan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0