senaste nytt

Hellu. Har inte orkat bry mig om bloggen så mycket, men nu bloggar jag!

På onsdag kommer jag fara till Ryssland tillsammans med klassen. Vi kommer vara där i 1 vecka och bo på ett barnhem för handikappade. Längtar som fan! Har ju varit nu de senaste månaderna oklart ifall vi kommer få fara eller ej, och nu när det verkligen är klart att vi ska fara känns det overkligt! :DD

Igår var det avslutning på teatern. Känns väldigt sorgligt. Fast i höst kommer jag och 1 tjej från teatergruppen jag var i nu att börja i ny grupp. Kommer sakna alla tjejer som fan. Men that's life i guess. :/

Kan nu även säga att jag har fått sommarjobb hos kommunen. c: Kommer att jobba med filmproduktion! :DDD Kommer då bla att skriva manus, komma på idéer, klippa, producera osv. i 3 veckor tror jag :3

Det var väl det senaste nyaste jag hade att meddela, hare bra! c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0