Sänk dina murar, jag ger dig ro

Hello guys!

Dagen har varit seg. Fruktansvärt seg. Fick en kick av ett MVG på ett arbete i ca tio minuter, sen kände jag mig helt gråtfärdig i någon timme av någon random anledning ;_, 
Sen har jag hälsat på vår kära vårdcentral och lämnat lite prover, dom har ju redan stuckit mig i armen två gånger ;_; Hoppas dom kan hitta felet! 

Annars händer det inte så mycket. Massa nationella prov hit och dit, gymnasievalångest och snart begravning. Skönt att få ett slut på allt snart. Mår dåligt av att ha för mycket saker hängande över mig på detta sätt. Och är så trött på allt. Skulle så gärna bara vilja flytta och lämna allt. Skulle vara helt underbart.
Men det är bäst att försöka klistra på ett leende och vara lycklig. Då klarar jag den sista tuffa månaden.

Puss. /KG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0