Eurytmi och bio

Hellu. Idag hade jag först matteprov på morgonen(det blev förflyttat så det blev idag istället för imorrn), hoppas på det bästa hehe. Efter det hade vi Eurytmi, och fortsatte ha det resten av dagen faktiskt.
För er som inte vet vad Eurytmi är så är det en sorts rörelse-dans/konst. Ganska svårt att förklara, men det var kul! :D Fast det var segare än jag hade förväntat mig, men aja. Imorrn kommer vi få ha på oss dräkterna, skojskoj.

Efter skolan for jag hem och duschade. Sen ner till SF och tog ut biljetterna, sen direkt till Café Station och åt en macka.
Sen blev det bio! :3 Jag och Jossan såg The Cabin In The Woods. Filmen var a-w-e-s-o-m-e. Jag hade typ trott det skulle vara en typisk B-film, med tanke på handlingen. :s Men filmen chockerade mig totalt! Den var helt unik och speciell, men på ett väldigt bra sätt.

Ett tips: SE DEN



Café Station


Har nu ätit lite spaghetti, och ska nu kika runt på bloggar och dricka cola osv. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0