And if you ever wonder, I'm lonely here tonight.

OKEJ. FÖRST. JAG HAR GJORT DET. SKRIVIT PÅ OMVALET TILL GYMNASIET. DET BLIR IB. SÅ JÄVLA HÅRT, OCH ÄR HELT SJUKT NÖJD MED MITT VAL.

ANNARRS... nä. Inte så mycket har hänt. Har köpt te och choklad :3 Saknat lite folk. Typ Ragnar. :c Och.. a. Jag vet inte.
Allt känns lite trasigt. Känns som att alla växer ifrån varandra såhär på slutet. Helt. Känns underbart och sjukt, att snart är allt över. Kunde faktiskt inte längta mer, är så sjukt taggad för gymnasiet! Ska göra mitt yttersta för att ta mig till England efteråt! c:
"Det är att leka med eld, när du drar upp det här igen,
för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen" ~ Melissa Horn.
Oredigerad, men jag bjuder på den c: Och ber om ursäkt för att det inte är styckeindelning, men blogg.se vill inte sammarbeta så jaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0