senaste veckan

Ojojoj, här var det längesen jag skrev. xd Har tyvärr inte haft tid..

I lördags var jag hos Jossan och såg melodifestivalen. Jag ringde cirka 15 gånger på Loureen, och det var det värt, för hon vann ju. :3 Kunde verkligen inte tänka mig nån annan än hon som skulle få äran att representera Sverige i Eurovision Song Contest. Hoppas hon vinner där också. ;D
Den här veckan har jag bara pluggat typ, har ju många prov på gång och så så det har varit full rulle. Också under lovet flyttade min syster hem i typ 1 vecka. Hon flyttade tillbaks igår.
Just nu ser jag på Jurassic Park på 7an. Filmen är ändå väldigt bra fastän jag sett den typ 100 gånger. Har ju alla 3 filmerna hemma. xd
På söndag ska jag, mina syskon och pappsen till Skellefteå och se ishockeymatch. c: Hoppas jag inte blir smygfotad den här gången som jag blev sist. xd Och om jag blir det så hoppas jag väl på att jag är beredd. :3
Ha det bra hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0