GRATTIS KNUTTE

Tjenatjena. :D Den här veckan har varit hur skön som helst, men ändå rätt jobbig. Vi har ju som sagt bakat bullar HELA dagarna från 8.20 till 13.00/14.00. Men det var det ändå värt, för vi sålde varenda en. :p Så vi får väl hoppas vi får fara till Ryssland i maj. Annars måste vi fara nästa år med 96-orna, men det funkar väl också, antar jag..

Nu har sportlovet börjat. :D Härliiiiigt. Vet inte vad jag kommer göra under lovet dock, har inte planerat nåt precis xp Men vi ser väl vad som komma skall :3

Som rubriken lyder så fyller Knut-Gustav år idag. Hon blir 16 år gammal, lika gammal som jag då. :D GRATTIS.

Och imorrn så fyller min pappa år, han blir 52. :3 Vi ska då fara på Allstar imorrn och se hockey och äta gott. Kommer bli nåt så jävulskt trevligt. Haha, bra ordval javet. xd

Ska spela sims nu så hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0