55 sanningar om mig


1.  Jag kan inte säga R.

2.  Jag har inte världens bästa självförtroende.

3.  Jag har ganska lätt för att få uppmärksamhet.

4.  Det händer lätt att jag blir arg när jag är lessen.

5.  Jag har haft långt hår.

6.  Jag har haft 2 katter, båda dog.

7.  Jag har knappt varit hemma hos dom flesta av mina kompisar.

8.  Jag har väldigt svårt för fega
/osäkra människor.


9.  Jag fick min bärbara dator när jag fyllde 13 år.


10. Fastän jag var tjurig, envis, sur osv. när jag var liten, så var jag ändå ganska populär.

11. Jag var även sån förut.

12. Jag har världens wierdaste humor. :S

13. Den längsta längden på mitt hår jag haft gick nedanför brösten.

14. Min plattång kostade över 1000 kr när jag köpte den.

15. Min musikstil är mest punk/rock.

16. Och lite "emo".

17. Jag tycker mer om min nya klass än min förra.

18. Om jag saknar en kompis för mycket kan jag bli "desperat" att få träffa den.

19. Jag har väldigt lätt för att bli avundsjuk på saker och ting.

20. Jag har gått i teater i snart 7 år.


21. Jag har bettskena när jag sover.

22. Jag har väldigt lätt för att prata om mina kompisar till en annan kompis(asså inte snacka skit..).


23. Jag har 9 kusiner.

24. Den kusinen jag umgås med mest är Jossan.


25. Jag var beroende av choklad förut.

26. Jag älskar ormar.

27. Jag älskar cola.

28. Jag hatar spindlar.

29. Jag går 1:a året i gymnasiet.

30. Knut-Gustav är min allra bästa kompis.

31. Vi har snart varit bästavänner i 1 år.

32. Jag gillar alla i min klass.

33. Jag kommer fara till Kanarieöarna, igen, i oktober.

34. Jag har varit utomlands 4 gånger.

35. Räknar man med Kanarieöarna i höst blir det 5 gånger.

36. Det går 9 personer i min klass med mig inräknad.

37. Backyard Babies är mitt favoritband.

38. Efter dom Ebba Grön


39. Jag brukar sakna min gamla klass ibland.

40. Jag var beroende av att platta håret förut.

41. Min stuga har blivit invaderad av råttor.


42. Jag älskar att köra skoter.

43. Jag brukade vara mobbad i mellanstadiet.

44. Jag har aldrig haft pojkvän.

45. Har ingen nu heller.

46. Jag har 2 härliga syskon jag diggar sjukt mycket.

47. Mina närmsta kompisar är Carro, Såfia och Josefin.

48. Jag gick i simskola till 3:an när jag var yngre.


49. Jag brydde mig inte ett skit om skolan förut.

50. Jag är ett Twilight-fan.


51. Jag läste ALLA Twilight böcker under sommarn 2010.

52. Jag tänker fan se alla twilight-filmer.


53. Vissa tycker jag borde spara ut mitt hår så det blir långt, igen.


54. Och jag kanske tänker göra det.


55. Det här är den sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0