Stan med Unni

Hellu. Imorse vaknade jag ca 9. Halv 10 for jag och föräldrarna och kollade på en stuga. Fast den var inge bra så den blir inte av att köpa. xd Efter det for vi och åt lunch på en resturang. Kotlett bjöd dom på. :3
 
Halv 2 for jag på stan och gick på bibliotekscaféet med Unni. Jag åt pannkakor och hon åt en paj. Det var asgött. :> Efter det for vi runt på affärer. Jag köpte 4 smexiga tröjor och hon köpte 2 shorts. :3 Vi satte oss och åt glass på apberget, efter det var klockan ca 5 och det var dags för mig att fara hem.
 
Nu har jag nyss duschat och ätit middag och väntar på att klockan ska bli kvart över 8 så jag kan ta bussen ner till stan och gå på bio med Jossan. Vi ska äntligen se "Snow white and the huntsman". Är taggad som fan! :D Berättar sen hur filmen var, hare bra så länge.
 
köpte det här:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0