hel dag med Evelina

Hellu. Idag har jag varit med Evelina. :3 Vi for först till Nydala och solade, badade, åt pommes frittes och drack cola. Sen runt 4 for jag hem och duschade, sen for jag direkt till henne igen. Vi spela först lite tv-spel, sen låg vi ute i gräset med filt och solade, drack cola, lyssnade på musik och snackade osv. ^^ Riktigt härligt osv. Det enda jobbiga var alla jävla flugor och småkryp som hela tiden var på oss. xd
Sen åt vi middag, det blev jättegott grillspett. Sen såg vi "En shopaholics bekännelser" och "Tillbaka till Eden". Efter det var klockan ca halv 12 och jag for hem :p

Bilder från idag:

Nydala
tv-spel ftw
< Evve - Jag >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0