osynlig närhet

Jag har stått på samma plats sen du lämnade mig kvar.
Kan inte sluta tänka på minnena, och våra dar.
Jag vill kunna tro på kärlek, men riskerna är för många
Avståndet mellan dig och mig har blivit för långa.
Jag har alltid stått framför dig, men du väljer att gå förbi.
Men jag glömmer aldrig löftet och vi svor på föralltid.
Var det bara tomma ord, var det barra något som du sa?
För nu känner jag saknat av att jag inte har dig kvar.
Då jag tappade min heder och all den kärlek jag trodde på
När du svek mig hård, då du valde att gå.
Ser du såren som du lämnade eller hjärtat som du slet itu?
Det är jag som står med sorgen och du som byggde upp en mur.
Jag som offrade allt för dig, men vad gjorde du?
Inte ett skit! Och jag inser det nu.
Jag har en bild på vem du var, men inte samma som idag.
Du är en falsk person, men ändå så underbar.

To feel, To touch
To be near you
You show me how real i was
And i never knew what it could cost
To fell, To touch
To be near you
I thougt our love was strong
But now I have to carry on

Jag har gjort allt som jag kunnat men det går inte ändå.
Du kastar inte ens en blick du bara blundar och går.
Jag vet inte varför, men du verkar vara blind.
Jag saknar dom stunder då jag kalla dig för min.
Jag vaknar varje morgon, med klumpen inuti
Vill ha tillbaka lyckan som jag hade när det var vi.
Men ska jag vara ärlig har jag tappat det jag trodde på
För jag trodde på dig, trodde på oss, fast det inte går.
Du sårade mig djupt så nu skiter jag i kärlek
Har aldrig träffat någon bra så jag förknippar det med svek.
Jag klarar mig SJÄLV, behöver ingen heller.
Försök att inte bry dig för det gör jag inte längre.
Trodde du var rätt men du var jävligt fel.
Vill inte ha med dig och göra, aldrig mer.
Jag hatar mina tankar som aldrig släpper det som var
Vill inte tänka på dig mer för det finns inte ett skit kvar.

To feel, To touch
To be near you
You show me how real I was
And i never knew what it could cost
To fell, To touch
To be near you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0