smygfoto

Hellu. Kom nyss hem från Skellefteå och är ganska trött efter en halvlång dag xd

Vaknade typ 11 imorse, tog mig en dusch, åt lite, sen for jag pappsen och syskonen till Skellefteå. Det fortaste vi gjorde var att fara på Korvgubben och frossa i oss hamburgare :3 Sen gick vi och såg matchen, det var Skellefteå som mötte Brynäs. Dom vann med 2 poäng ;D Det var jäävligt spännande match ändå.
När vi satt i bilen på turen hem skickade våran kusin ett MMS till oss där pappa hade visats live. :o Blev som en total chock för ingen av oss visste om det xd

Och när jag kom hem fick jag en ännu större chock då jag gick in på Norran.se och såg en smygbild nån fotograf hade tagit på mig:



Inte ok..

Aja, nu ska jag äta chips och dricka cola och se på tv :3 bara slappa alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0