mitt 2011 i bilder

Sammanfattar hela året med bilder på kompisar, saker, alla ställen jag var på(som jag tog kort på)osv. Enjoy! (Vissa månader kommer inte vara med, men det är antingen för att jag inte tog bilder då eller för att jag tog bilder på saker som är ointressanta)

Januari - Evve


Februari - ny hårtork


Februari - Hannah och Carro


Februari - Viktor på stilbytardag


Mars - Carro och Hannah


April - syrran flyttade hem igen för några månader och tog katten med sig.


Maj - teateruppvisning








Maj - Carro och Hannah


Maj - vi åt middag på hemkunskapen


Juni - Carro, Hanna, Alex och jag.


Juni - Viktor


Juni - brännbollsturneringen


Juni - skolavslutningen








Juni - Stockholm






Juli - Carro


Augusti - Jossan


Augusti - ny tröja


Augusti - sockar köpta på nolia




Augusti - Hannah och Carro


September - började ny skola med nya klasskompisar som har sinne för humor


Oktober - Turkiet!


























November - julmarknad på skolan


December - julafton




December - bytte julklappar med Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0