livet på en sticka

Tjenare. Imorrn ska vi till Skellefteå och se hockeymatch, taggatagga! :DDD Har därför tänkt att bara ta det lugnt ikväll och också hoppas på att min förkylning går över så jag orkar med morgondagen. ;)

Igår började teatern igen. Hade hoppats på att alla skulle vara där, men det var bara jag + 2 till xD Resten av tjejerna satt hemma och plugga, hehe.. Det var egentligen tänkt att jag också skulle gjort det tackvare proven jag hade idag, men jag valde teatern istället.

Jag hade 2 prov idag, Ekologi och Spanska. Hade faktiskt trott att Spanskan skulle vara lätt, men kunde nästan inget, så det blir omprov nästa vecka, yääy. Och hade också trott att jag inte skulle kunna nånting på Ekologin, men jag kunde nästan varje fråga. :o Men så kan det gå..

Ska spela sims nu, vi höres troligen inte imorrn men på söndag isf. ;)

en bild på moi i Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0