inte mycket att komma med

Hellu. Idag var jag på skolan efter 2 dagars sjuklighet förra veckan. Kändes faktiskt rätt bra, att liksom se alla igen osv. Men det som kändes mindre bra var att jag fick väskan full av läxor för det jag hade att ta igen. ._. Men så kan det gå ;p

Som rubriken lyder har jag inte mycket att komma med, har pluggat för fullt nu den senaste timmen och sitter nu bara och väntar tills klockan ska bli halv 8, för då börjar Vänner. Efter det ska jag nog spela sims. ^^

Har också kollat på hotellet jag ska till i höst i Kanarieöarna, ser jäävligt fint ut. :3 Ska som sagt dit med min familj och min faster, och jag hoppas nu att HELA min familj kan följa med, det blir som trevligare då. :3

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0