hjärndöd

Hellu. Ska snart spela sims, ska bara uppdatera lite innan. :3

Igår skrev jag inget för jag hann inte, pluggade sönder hela kvällen med 20 tals läxor och såg på Vänner och spelade sims. xd

Ikväll har jag också pluggat, har också bakat kladdkaka till imorrn då mamma fyller år. :3 52 blir hon för er som undrar.

Imorrn händer då mycket, teatern börjar igen, taggataggatagga :DDD Också som det stod över så fyller mamsen år.

I helgen ska jag och familjen fara till skellefteå och se på ishockey. :3 Skellefteå möter.. vilket lag det nu var. :s Det ska i alla fall bli hur kul som helst! Fast vi kommer inte sova över där, utan vi far på kvällen. :3

Ska spela sims nu, lägger bara in en finfin bild på Knut Gustav först:



Gör den också extra stor så ni inte missar nåt trevligt på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0