då taggar vi teater

Hellu. :3 Hade hur ont som helst i magen idag, så jag for hem från skolan :c Fast skippade då bara 1 lektion vilket var dansen. Så då kom pappsen och hämta upp mig, for till ICA och jag köpte mig en sallad, sen hem igen och äta salladen och se på tv. :3

Nu mår jag dock bättre :3 Vilket är tur, för det är ju teater ikväll. ;) Jag hoppas nu bara att alla kommer, för det är som roligare då. Fast det är ju alltid roligt med teater hur som helst. :)

Imorrn ska jag klippa mig. :p Ska bli skönt faktiskt, för nu går det inte att göra nåt med mitt hår. ._. Hur jag än gör så blir det ändå fult. -.-
Ni får se resultatet imorrn ;)

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0