svimfärdig

Hellu. Bloggar nu ganska sent, men aja.
Den här veckan ska vi spela upp en pjäs på teaterhistorien. Min grupp ska spela upp en som heter Tartüffe, och andra gruppen ska spela upp En midsommarnattsdröm. Min grupps pjäs är Komedi, den andra gruppen är Tragedi. Fast ändå är båda pjäserna lika komplicerade; dom har jättekonstiga repliker så man inte fattar vad dom säger och ännu svårare är det att försöka komma ihåg det. :s Men vi får väl försöka göra så gott vi kan, även fast det troligen kommer bli failat. xd

Som rubriken lyder känner jag mig ganska svimfärdig idag, kanske för att jag somnade ganska sent, och sen när väckarklockan ringde(kl 6.45)så tänkte jag "amen, 5 minuter till", sen när klockan var 7.20 ringde mamma mig ""elin, äru vaken??" jag ba "vaah??" sen kollade jag på klockan och den stod ju som sagt på 7.20, då fick jag världens panik och stressade mig upp ur sängen, klädde på mig, sen hann jag inte äta nånting för min buss går ju 7.37. xD

Förresten så är min bror och min pappa i fjällen nu, dom for kl 6 imorse. Fast dom kommer hem imorgon för dom berättade idag att våran stuga har blivit invaderad av råttor. -.- Så det var den stugan det. xd Hoppas vi hittar en bättre snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0