just hangin with the girls

Hellu.
Idag slutade jag kl 12, som alla andra fredagar. Åt då på skolan(det var speghetti och köttfärssås, mums :3), sen for jag till Ersboda och var med Carro och Hannah. Vi hängde först på Ersäng, har seriöst inte varit på den skolan sen skolavslutningen, så det kändes som värsta flashbacken när man gick in dit igen och kom ihåg alla minnen man har i den skolan. :3 Iaf så bytte jag och Carro äntligen julklapparna, men bättre sent än aldrig. ;) Hon fick en tröja av mig och jag fick ett citron-luktande ljus av henne. Sen gick vi på konsum och köpte munkar, sen var vi bara ute och chillade osv. :3

Ikväll ska jag vara med Jossan, vi ska se filmer och kanske se The Voice. :3 Ska bli kuul.

Bilder från idag:







Carro dog xd




Tack Carro :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0