vilken fredag

Hellu.

Har varit segaste dagen idag, nånsin! Jag slutade 10 över 12. Tog då bussen ner till stan och gick på Frasses med mamma. Fast hon skulle ju då tillbaks till jobbet halv 2, så hon for kvart över. Och jag skulle klippa mig kl 2. Så då tänkte jag "amen, jag går och sätter mig där och väntar i 45 min" men nä, när jag kom dit så vare låst?! Så då gick jag hela vägen till bibblan och satte mig och lyssna på musik och läste böcker, SEN gick jag tillbaks dit. Det mysigaste med allt var ju att det var -20 också, yayyy...............

Ikväll ska jag på middag hos Amanda och Josefin. Kommer bli kuul. Kommer vara fullt med folk, och asmycket dricka. Troligen min allra första fylla, haha.

Ska baka kladdkaka nu till min systers avslutningsfest imorrn, hon har ju nu gått ut skolan för gott :3 Heråå

Resultatet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0