Lista :3

- Fyra frågor om förhållanden
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja
hur många har du varit kär i? - deru
är du kär just nu? - nae
 
- Tio frågor om dig själv
namn? - Elin
när fyller du år? - 5 aug
några piercingar? - nope
vad har du på dig just nu? - kläder daah
vilken årstid är bäst? - våren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna bredvid någon man tycker om
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag inte är som dig ;)
vad är du bra på? - göra bort mig vem
älskar du mest på denna jorden? - mina vänner och familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på
 
- 6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - typ jossan
vem är den roligaste av dina vänner? - carro och hanna
vem är snyggast av dina vänner? - evve
vem är mest partyprisse? - unni och evve tror jag hehe
vem är den du helst har filmkväll med? - jossan och evve
vem av dina vänner är mest "evil"? - unni tror jag xd
 
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - brodern tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå
vem är farligast i din familj? - ööh
vem ser roligast ut i din familj? - jag
vem är mest skeelögd i din familj? - ingen xd
vem är coolast? - brorsan
vem står för underhållningen? - pappa och brorsan
vem sover du oftast med? - ingen
roligaste kvällen med familjemedlem? - svårt att välja xd
har ni något husdjur? - nope
 
- 12 frågor om idag
vad har du gjort? - varit på stan och hett upp julgranen
har du varit glad idag? - Jadå
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - köpt 2 tröjor och julgranen
vad ska du göra nu? - något
har du gjort något dåligt idag? - nja
vad du ätit idag? hamburgare, kladdkaka, kyckling och sallad
har du duschat idag? japp
är du trött nu? - nja
vad händer imon? skola
går du i skolan? japp ;)
har du varit i skolan idag? nope. söndag dumbass ;)
 
- ANNAT
Hur mår du just nu?- kan inte klaga
Har du piercat dig? - nope
Är du hungrig nu? - nae
Vad är klockan nu just nu? 21.52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bdb, bloglovin och blogg.se
 
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - venne
Vem ringde du senast? - evelina
Vem sms:a till dig senast? - jossan Vem sms:a du till senast? jossan
 
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 50 min
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 60 min
 
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - japp
Har du sminkat dig idag? - nope
 
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nope
Vilket är ditt favoritband? - svårt att välja :s
Vad gillar du för musik? - punk/rock
 
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? japp :3
Har du fler än 3 jeans? japp :3
 
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? händer väl
Använder du wax? ne
Använder du ögonskugga? ne
Använder du kajal? - händer väl
Använder du hårspray? nope
Använder du volymspray? no
Använder du mousse? no
Använder du deodorant? japp
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? nope
Använder du läppglans/läppstift? ney
Använder du brunkräm? nej :s
Använder du rouge? nope
Uppsatt hår eller hängande? - Utsläppt!!
Plattar/lockar du håret varje dag? händer väl
Duschar du varje dag? - japp. kan inte leva utan min dusch!!! <333
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nope
 
- KÄRLEK
Är du kär just nu? nope
Har du kysst någon idag? nope
Är du romantisk? HAHA
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? har väl hänt tror jag nån gång sådärja
Vad hette din första flickvän/pojkvän?- HerpDerp
Hur länge höll det?- ...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror på
Vem sov du senast bredvid?- min kudde <3333
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - ne
När fick du din första kyss? - länge sen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 29
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - bara den har sin egen så funkar nästan allt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0