2012

Jag är trött. Och uttråkad. Så tänkte slänga in en lista här på bloggen. Igen. Live with it. ;)
Denna lista är alltså om hur mitt år har varit:
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var i Norge, kom med på Norran.se, såg Thåström, var i Agnäs, var i Ryssland och började se på Supernatural. :3
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga HAHA.
 
3. Dog någon som stod dig nära?
Nope, glad för det. :)
 
4. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hahha you wish.
 
5. Vilka länder besökte du?
Ryssland, Norge och Kanarieöarna.
 
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Sena kvällar med vänner, resor och konserter.
 
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Oh boy, det är fan i mig mycket. Men måste jag välja en så blir det nog när jag såg Thåström. :3
 
8. Vad var din största framgång 2012?
Provkörde ca 4 gånger. Score!
 
9. Största misstaget?
Kunde haft en bättre sommar, och pluggat mer inför körkortet. Men 2013 ska jag och körkortet bli 1 :)
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl hänt
 
11. Bästa köpet?
Nu tänker jag ju bara på min jacka jag har så här års.. den är fin men.. säkert många fina köp jag skulle minnas om mitt minne inte var som en guldfisks:-)
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bio, konserter, resor och andra småskit
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera gånger ;)
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Resten av ditt liv - Timbuktu, Somebody that I used to know - Gotye, Cats in the cradle - Ugly kid joe, Losing my religion - REM, Osynlig närhet - Sofijah, Sonne - Rammstein och maaaassa mer..
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror jag nog. Vet inte. Bryr mig inte antar jag. :)
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Partajat mer, pluggat mer, brytt mig mer om körkortet..
 
17. Vad önskar du att du gjorde mindre?
Brytt mig om vad andra tyckte och tänkte kanske hehehee..
 
18. Hur firade du jul?
Kommer fira hemma med föräldrarna, syrran och faster och hennes man.
 
19. Favoritprogram på TV?
Kollade nästan aldrig på tv. Men när jag väl gjorde det var det typ Hell's Kitchen, How I met your mother och Vänner. :)
 
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja. Är inte hatisk av mig *host*
 
21. Bästa boken du läste i år?
Tunnlar antar jag.
 
22. Största musikaliska upptäckten?
Rammstein, Hollywood Undead, The Offspring och Cinderella.
 
23. Något du önskade dig och fick?
Har inte firat jul än smartass. xd
 
24. Något du önskade dig men inte fick?
...
 
25. Årets bästa film?
Schindler's List och Cabin in the woods antar jag..
 
26. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Som min egen. Ganska slappa kläder och mörkt.
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det alltid.
 
28. Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade med hela familjen och mina kusiner. Vi åt grillat, jag öppnade presenter osv. Fett awesome alltså. ;)
 
29.Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familjen. Också bra musik såklart.
 
30. Vad förväntar du dig av 2013? ALLT!! Nämen, bra betyg, bra skolgång, bra nya vänner, bra konserter, bra blahblah
 
 
Hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0