Min sommar 2012

Sommaren har nu, tyvärr, gått mot sitt slut. Men hey, jag deppar inte ihop för det. Istället ser jag fram emot nästa sommar och vad hösten, vintern och våren har att erbjuda. ;)
Tänkte hur som helst köra en sammanfattning om hur min sommar har varit. Enjoy! :)
 
13:e Juni.
Sommaren började med att några finfina vänner gick ut 9an. Såklart var jag på plats och fotograferade. :)
 
 
17:e Juni.
Var på stan med Josefin. Vi hittade en finfin fiskmås. :3
 
18:e Juni.
For till Nydala med Evelina. Vi for sen hem till henne.
 
 
 
21:e Juni.
Var på Frasses med Carolina.
 
 
23:e Juni.
For till Skellefteå med familjen. Vi for senare på travet och jag vann 1 gång: 100 kr. :)
 
 
 
27:e Juni.
Tillbaka Till Eden/Return to Eden - marathon med Evelina.
 
 
28:e Juni.
For först på stan med Unni, sen for jag på bio med Jossan. Vi såg Snow White And The Huntsman. :)
 
29:e Juni - 1 Juli.
Jossan sov över hos mig den 29:e. Dagen efter åt vi först glass och jordgubbar, sen for vi ut på galna äventyr.
 
 
3:e Juli.
Stan med Evelina.
 
 
5:e Juli.
Dagen började med årets första Wrap - godaste jag smakat. På kvällen spelade jag spel med syrran och hennes kompisar, sen var jag med Josefin.
 
 
6:e Juli.
For och bada med Josefin, sen for vi till hennes mormor och åt grillat. (bilden nedanför är på en av hennes katter, Tusse :))
 
 
 
8:e Juli.
For på 75 - års kalas.
 
9:e Juli.
Sommarjobbet kördes igång.
 
12:e Juli.
Träffade Fanni efter jobbet.
 
14:e - 15:e Juli.
Såg Avengers med Evelina, sen fikade vi på bibliotekscaféet. For sen hem till mig och åt pizza, sen for vi till henne där jag även sovde över. :) Vi åt pizza och nudlar till lunch.
 
 
 
 
16:e Juli.
Var med Carro och Hannah på kvällen.
 
18:e - 19:e Juli.
For till Norrbyskär med sommarjobbet och for hem dagen därpå.
 
 
 
20:e Juli.
Var ledig från jobbet så hängde på stan med Josefin. :) Fick en Iphone på kvällen och jag ÄLSKAR DEN.
 
 
 
27:e Juli.
Efter jobbets allra sista dag for jag till Brännbärsliden och hängde med stora feta släkten. Det blev 7-kamp, Mario Kart och OS invigning. Sov även över där.
 
 
 
30:e Juli - 2:a Augusti.
Var i Sundsvall i 3 dagar och hade det bara finfint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5:e Augusti.
Jag blev 17 år gammal och det firades med den ljuva familjen och släkten. :3
 
 
 
12:e Augusti.
For på Indisk resturang med familjen.
 
13:e Augusti.
Sov över hos Josefin.
 
15:e Augusti.
Jag och Jossan tog en långprommis runt Teg.
 
17:e Augusti.
Var på stan med Carro och Hannah och köpte mig en ny väska.
 
 
18:e Augusti.
Spenderade dagen med Carro och Hannah. Kvällen spenderades med Jossan, Tobias och Carina. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0