Uppdatering!

Tjalala! Knut-Gustav häär! 

Känner mig ruggigt häftig som bloggar här denna underbara natt! Glad Påsk på er! :) 

Jaa.. Vad har hänt i mitt liv? Inte mycket alls. Har gymnasievalångest. Prestationsångest. Dör på mina betyg. Bara normala saker. Typ. 

Nejmen usch, helt ärligt är det vidrigt :c Och har åkt på magkatarr i all stress med så.. Allt är ju inte så uber! Har även fått mina glasögon, vilket jag avskyr, men jag börjar vänja mig! 

Hm.. sen är det väl inte så mycket mer att berätta :) Mitt liv cirkulerar i princip runt mina betyg, gymnasievalet och skolan för tillfället, så har inget kul alls att skriva! :( 
Tänkte dock nu i min tristess försöka mig på att göra några tidsinställda inlägg och se hur det går! Så slipper ni sakna mig så mycket  ;) Och för att ha nåt att skriva om i varje inlägg kommer här en lista! Bambarabaaam!


Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En av mina bästa vänner
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - I min handväska..
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Visa bild innan och efter jag redigerat
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Något som ändrat mig
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Ett ämne jag är lite sämre på
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är
Dag 30 - En låt jag gillar



Puss /KG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0