saxnäs

Hellu. Kom hem idag från att ha varit i Saxnäs från fredagen till idag. :3 Vi bodde på ett vandrarhem i 3 nätter, under dagarna så bla gymmade jag med syrran på förmiddagarna, sen for vi till stugan och städade upp där och även sålde den.
Känns väldigt tråkigt faktiskt, jag har ju liksom tillbringat somrarna och vårarna där enda sen jag var bebis och badade i baljan. :( Fast ändå rätt skönt, nu får man liksom hitta nåt nyare och fräschare, stugan var ju ändå rätt gammal och sliten osv.

Bild på rummet(delade med syrran)


vi fick fisk


vi åt middag på hotellet en kväll och såg livebandet You're Covered


Imorrn ska jag fara på bio och se Titanic 3D med Loppan(Jossan). Har aldrig riktigt gråtit när jag sett filmen utan 3D, bara blivit tårögd, kommer därför säkert gråta floder imorgon hahhaha. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0