en mysig fredag+lördag

Hejsan.

Igår kl halv nio på morgonen skjutsade min pappa mig till ICA Kvantum på Umedalen där jag mötte upp Måns och våran lärare. Vi köpte cola och popcorn sen for vi tillbaks till skolan och poppade popcornen, sen såg vi The Matrix. När vi sett klart filmen slutade vi. :3
Hade aldrig sett filmen förut, och den var rejält komplicerare än jag trodde den skulle vara. Oo Men jag rekommenderar den starkt! :D Fast den påminde då väldigt mycket om Inception..

På kvällen for jag till Jossan. Vi gjorde fruktsallad och såg Constantine. Två filmer med Keanu Reeves på samma dag, wiho! Nämen filmen var.. okej. Hade förväntat mig mer skräck liksom.

Ikväll ska vi grilla första gången på det här året! Awesomee. :3 Sen ska jag väl bara ta det lugnt resten av kvällen tror jag.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0