Dag 3 - En av mina bästa vänner.

Jävlar. Det var en tuff en.
INGEN vet allt om mig. Jag vill ha det så. Jag gillar att vara lite mystisk mitt i allt, och undviker konflikter på det sättet. Jag visar inte ofta mina känslor, jag bara sitter och tar emot, tänker på det, och blir upprörd i efterhand. 
Sen hatar jag begreppet "bästa vän". Vad betyder det egentligen? Betyder det En-person-som-man-kan-dela-allt-med-som-alltid-kommer-finnas-där? Jag tror inte på såna vänner. Vad händer om man blir osams med en bästis? På riktigt? Hela ens identitet kan försvinna iväg, bästisen kan avslöja allt.
Och ordet 'bästis' är för mig ett ord som man använde på dagis, när man pratade om vem man lekte mest med.
Vet inte hur många liknande berlocker jag delat med vänner som inte finns kvar i mitt liv längre. Bästis, hmpf..
Puss /KG

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Du vet väl att du ALLTID kommer vara min bästa vän iaf? <3

2012-04-11 @ 00:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0