Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta!

1. Jag är helt underbart kär i flätat hår, dreads och allt liknande. Som ni ser på bilden så har jag försökt mig på flätat hår, dock pajade min hårbotten + att det tar sån jävla tid att göra dom och ta ut dom! Gjorde båda delarna själv! 

2. Jag skulle aldrig klara mig en dag utan musik.

3. Jag har ganska lätt för att bli sur och irriterad, men visar det väldigt sällan, utan ler för det mesta och försöker se positivt på saker!

4. Jag gillar att lära mig nya saker.
5. Jag är extremt målmedveten när jag väl bestämt mig för något.
6. Jag är väldigt självständig och skulle aldrig vilja bli bossad runt jämt.
7. Jag jobbar extremt mycket med mitt självförtroende.
8. Mina ögon skiftar färg, ingen kan slå fast någon färg jag har jämt!
9. Jag avskyr spel och matcher där motståndarlaget eller egna laget inte ens försöker. Visst, man behöver inte vinna, men att vara så lat att stå och se på när resten av laget kämpar, det hatar jag.
10. Jag gillar att fördjupa mig i olika brott. T.ex. misshandeln i kortedala just nu!
/KG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0