Demokrati

Hellu. Sitter och äter sallad och youtubar i väntan på att Vänner ska börja. :3

I helgen var jag med Jossé, vi såg Donnie Darko, den var ganska läskig(speciellt kaninen)men mest konstig tycker jag :s. Och denna helg ska vi på bio :3 Vi ska se Contagion heter den xd Också ska jag kanske vara med Evve :3

Igår var jag på kurs för körkortet. Det var rätt intressant faktiskt. Helst när man fick fika mitt i alltihop xd

Angående rubriken så är det en grej i samhällskunskapen att varje tisdag väljs nån ut att för eller mot- argumentera om en sak. Då om man blir för så ska resten av klassen vara mot tex. Idag var det min tur, och jag fick demokrati som jag ska vara för, så ska resten vara mot. :o Få ser hur det går..

Har inte mycket mer att säga, herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0