6 dagar kvar

Helu. Nu är det 6 dagar kvar :D Kan inte sluta längta :3 Jag lovar nästa vecka kommer jag inte kunna koncentrera mig på lektionerna eller nånting xd Kommer sitta där och bara tänka på Turkiet troligen x3

Igår innan jag for till teatern kom min faster förbi med hennes styvbarn och styvbarnbarn förbi en stund, vi ska ju vara med dom i Turkiet, fast dom ska vara där 2 veckor, vi bara 1. xd Det blir ganska awesome för vi kommmer vara 10 stycken sammanlagt! :DDD
På teatern var vi bara 3 stycken Oo Alla andra stannade hemma och pluggade xd Men det var skoj ändå!

Idag var det prov i Fysik. Gick lite sådär :/ Hoppas på G iaf..

Snart äre höstloov :3 Fast kommer missa halloween dock pga turkiet xd

Ska dra nu herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0