ut med det gamla och in med det nya

Hellu. Har inte skrivit på några dagar nu men..

Vi har nu fri-period på SOn, jag jobbar om samhällskunskap - Droger. Tackvare att jag har VG i historia och G i dom andra så tänkte jag satsa på samhällskunskap. :3 Också i tisdags så hade vi inte dom sista 2 ämnena, utan då for vi istället på rättegång - våld mot tjänsteman. Var rätt intressant, men långtråkigt. >< Igår hade jag nationella - muntliga i matte. Var svårare än man väntat sig menmen.. Hoppas jag får G iaf! :>
Ikväll var det sista teaterträffen för terminen, det firade vi med fika och att se på filmen från våran uppvisning. Och att skriva fina saker om Sandra tackvare att hon kommer flytta :(

Har inte mycket mer att säga, i helgen kanske det blir kulturnatta. :D Awesome.. Minns förra året då jag drog på kulturnatta med Carro, Hanna, Selma och Anni. Det var awzum! :3

Bilder på teateruppspelet från söndags:









































Om ni undrar så hade vi samma föreställning 2 gånger på samma dag, därför är bilderna i den ordning dom är.

Ska dra nu herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0