en vecka sen

Wooh, en vecka sen jag skrev..

Har inte hänt mycket alls, i tisdags slutade jag kl 6 för vi hade tre-rätters-middag på hkn. Vi åt grönsaker till förrätt, kött och potatisgratäng till varmrätt, och hallon-glass till efterrätt. Vi gjorde i alla fall det bästa vi kunde kan jag säga. xd
Idag på Engelskan började vi se Precious, för alla er som inte sett den måste ni se den, jag minns första gången jag såg den.. Kan bara säga att jag aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv efter bara sett en film.

Idag efter skolan var jag med Carro och Hannah, vi såg The Eye, körde sanning eller konka och snackade skit. Måste verkligen börja offra mer av min fritid med att vara med dom, dom är best!

Bilder från förra veckan och den här veckan:

fredag förra veckan då Carro och Hannah åt klubbor


våran tre-rätters-middag. Ta bort bearneisen och smöret Oo


Viktors fina toffs


Mini älskar min stol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0