Det är nu man märker hur viktig skolan är

Hellu. Har inte skrivit på 5 dar nu, känns som en vecka nästan. :s

I alla fall, vi har haft nationella i matte. Gick inte bra alls för min del. Fick bara 2 poäng, så ligger på gränsen till IG, därför har min mattelärare funderat på att skicka på mig på sommarskola så jag kan gå Gymnasium i hösten. Men vi har ju i alla fall 2 nationella kvar i matte, känns ju rätt ok ändå så. xp
Också har vi haft simning. Vi hade det i onsdags, fast det var med kläder på. :s Kändes konstigt, och det som sög mest var att vi bara hade 20 minuter på oss att duscha, byta om osv. så det blev en sjukt jävla stress! Fast då är det tur att man har fina kompisar som hjälper en.

Imorgon kommer gäster hit, mysigt.

Nu ska ja dra så ni får hare, herå.

bara för att katter också borde få stéka nån gång.. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0