Midgård

Hellu. Den här veckan är det elevens val i skolan, och jag har syslöjd. Alltså kommer jag ha det hela veckan, och har inte en enda kompis på syslöjden, men det kan va en fördel ibland för då kan man gå hem och äta istället för att sitta ensam i matsalen(mina kompisar har annat, så därför har vi inte samma lunchtider).

Idag var jag på PRASO-dag på Midgård och kolla på teaterlinjen, det var kul faktiskt. Skolan är jättemysig och jag ångrar verkligen inte att jag tog Midgård som 2:a val(Waldorf som första). Jag fick mest hänga med 2:orna, men fick också så repetationerna på 1:ans pjäs. Sen runt 12 så fick jag fara hem, awzum. :3

Imorrn blir det vanlig skoldag på Ersäng igen och på torsdag fyller min pappa år. :D (51)

Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0