jag ska stämma hela skiten

Jävla melodifestivalen!! Vad är det med oss svenskar?? Varför ska vi alltid skicka fel låt?! -.- Lovar att det bara var massa 7-12 åriga flickor som rösta gärnet på Saade för han är så "snygg", tsss. Också kan jag inte förstå varför man röstar på Danny, han sjunger f'n "In The Club" minst 30 gånger i låten, asså va?? Enligt mig skulle Nicke/The Moniker/Swingfly eller nåt fått fara istället. Dom kan i alla fall SJUNGA. Och inte bara stå och göra moonwalks medan tjejerna gråter och ba "ÅÅÅH LÄTT ATT JAG RÖSTAR PÅ HAN HAN ÄR SÅ SNYYYYGG OCH AAAAAAH", som Saade/Danny.

Ville bara få det ur mig. Jag är bara så sjukt trött på att sämst låt alltid ska vinna. Kolla tex bara på förra året, gick det bra för oss då??!?!?!? Nä. Just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0