en helg hos the isakssons

Hellu. Sry för jag inte skrivit nåt..

I fredags när skolan sluta så for jag hem och tog en dusch, sen tog jag bussen ner till stan och vandrade hela vägen från vasaplan till Isakssons. Var skönt faktiskt med en promenad :p I alla fall, när jag kom hem spelade jag och Jossan dator, sen gick vi till Konsum och köpte popcorn och godis. Sen åt vi middag(det blev tacos), sen såg vi "Hot Shots", så jävla kung ;D Sen spela vi lite mer data, sen såg vi Hot Shots 2, ännu mer kung. :D Sen såg vi på TV, på 4an gick "En fisk som heter Wanda", har sett filmen förut och den är fortfarande lika rolig. :3 Sen gick vi och la oss.

På lördagsmorgonen vaknade jag fleera gånger olika tider och kunde ibland inte somna om.. Aja, tillslut vaknade jag iaf runt 11 tror jag och DÅ var jag vaken. xd Öhm, vi åt frukost, tog en kort-kort promenad(katterna stalkade oss), också såg vi "Annivarsary on 7th street" elr nu hur wtf den stavas, den sög. :s Sen kom mamma och hämta mig.. När jag kom hem tog jag dusch, sen åt vi middag osv.

Ska nu se Solsidan(taknade ner första säsongen för en vecka sen typ), herå!

Konstiga bilder Jossan tog med min mobil på lördagsmorgon:





en oväntad bild jossan tog på moi medans jag läsa bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0