Det är värt att kämpa så att kinderna får färg

Hellu. Sitter hos Isakssons nu, jag, Amanda och Jossan ser på tv. Och det var också Jossan som kom på den dumma rubriken. Anyway, Amanda äter nu glass ur en skål som en grottmänniska... öhm, anledningen varför jag är här är för att deras mamma fyller år. GRATTIS.
Igår var jag och päronen i Skellefteå hos släkt. Min yngste farbror's fru fyllde 40 så vi var där och firade henne. Också gav vi presenter till 2 av mina kusiner som fyllde år nån månad sen. Jag ägde även mina kusiner på Mario. Wiho. Vi var hemma runt kvart i 11 på kvällen. xd
Idag bakade jag kladdkaka till imorrn. Satan vad vi kommer få slutsålt. 8D
Slänger in en kulig bild från Jossans dator innan I'm outta here:
Nawiiieee(deras förra katt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0